Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggu...
Main Author: | Kamdi, Nornajiha |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf |
Similar Items
-
Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
by: Chong, Siaw Chee
Published: (2019) -
Pengalaman Perkembangan Semasa Pemimpin Sekolah Berprestasi Tinggi
by: Andrew Thomas Ujil, et al.
Published: (2022) -
Amalan kaedah nelaian sistem pentauliahan bagi latihan kemahiran lukisan struktur dan kejuruteraan awam Tahap satu anjuran MLVK
by: Ab. Ghani, Amran
Published: (2001) -
Penggunaan jenis-jenis penilaian oleh pensyarah dalam pengajaran dan pembelajaran di Jabatan Kejuruteraan Awam, Politeknik Ungku Omar
by: Ahmad, Noor Afzan, et al.
Published: (2001) -
Satu kajian kualitatif dalam pembinaan polisi pengecualian jam kredit suatu panduan umum untuk pelajar diploma dari politeknik yang memohon masuk secara terus ke peringkat Pengajian Sarjana Muda di Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn
by: Siagian, Caroline Dame
Published: (2002)