Modul pembelajaran kendiri secara interaktif subjek kerja kayu di kalangan pelajar sekolah menengah teknik dan vokasional
Pembelajaran berbantukan komputer adalah berbentuk penggunaan komputer dalam mempelajari sesuatu, secara tersusun melalui program yang telah dirancang atau menggunakan komputer bagi tujuan pengajaran dan pembelajaran. Ia memberikan kebebasan kepada pelajar untuk meneroka maklumat melalui komputer...
Main Author: | Abdul Talib, Nurul Huda |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/9556/1/24p%20NURUL%20HUDA%20ABDUL%20TALIB.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9556/2/NURUL%20HUDA%20ABDUL%20TALIB%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9556/3/NURUL%20HUDA%20ABDUL%20TALIB%20WATERMARK.pdf |
Similar Items
-
Penghasilan modul pembelajaran kendiri berbentuk CD interaktif subjek undang-undang syarikat di politeknik
by: Jasni, Nur Farrah Azwa
Published: (2003) -
Pengajaran dan pembelajaran: pembinaan modul pembelajaran reka bentuk struktur kayu secara interaktif
by: Mohammed Sani, Abdul Rahim
Published: (2003) -
Pengajaran dan pembelajaran: pembinaan modul pembelajaran reka bentuk struktur kayu
Secara interaktif
by: Mohammed Sani, Abdul Rahim
Published: (2003) -
Amalan penggunaan modul pengajaran berasaskan modul multimedia interaktif (MMI) dalam Pendidikan Teknik Dan Vokasional (PTV)
by: Assin, Mizan Kamalina
Published: (2013) -
Kreativiti pengajaran di kalangan guru-guru teknikal : satu kajian kes di Sekolah Menengah Teknik Kluang
by: Abdullah, Haryanti
Published: (2004)