Kriteria penilaian bagi perisian pendidikan untuk pengajaran dan pembelajaran berbantukan komputer : satu tinjauan di sekolah menengah teknik di negeri Kedah
Perlaksanaan kaedah pengajaran dan pembelajaran berbantukan komputer merupakan satu langkah yang diambil oleh Kementerian Pendidikan untuk mewujudkan budaya teknologi maklumat dalam sistem pendidikan negara. Perlaksanaan kaedah ini dikatakan mampu untuk meningkatkan kualiti pengajaran dan seterus...
Main Author: | Othman, Khairul Bariyah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/9595/1/24p%20KHAIRUL%20BARIYAH%20OTHMAN.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9595/2/KHAIRUL%20BARIYAH%20OTHMAN%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9595/3/KHAIRUL%20BARIYAH%20OTHMAN%20WATERMARK.pdf |
Similar Items
-
Penghasilan dan penilaian modul pengajaran berbantukan komputer bagi mata pelajaran teknologi bangunan dan bahan
Nurfirdawati Muhamad Hanafi
by: Muhamad Hanafi, Nurfirdawati
Published: (2002) -
Pembangunan bahan pengajaran: modul pembelajaran berbantukan komputer bagi mata pelajaran penjana AT dan AU di Kolej Komuniti Bandar Darulaman, Jitra, Kedah
by: Fuad, Noor Faznyzahuda
Published: (2003) -
Persepsi penggunaan komputer dalam proses pengajaran dan pembelajaran di kalangan guru sekolah menengah teknik
by: Abd Latiff, Hamidah
Published: (2002) -
Pembangunan dan penilaian modul berbantukan komputer(mbk) bagi mata pelajaran pengurusan perniagaan (P 315) di politeknik
by: Mohamed Yusof, Azean Irdawaty
Published: (2003) -
Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan
[LB1028.5. A714 2008 f rb].
by: Othman, Mohd Aris
Published: (2007)