Tahap Kemahiran Visualisasi Dan Gaya Pembelajaran Pelajar-Pelajar Daerah Johor Bahru Dalam Mata Pelajaran Lukisan Kejuruteraan
Mata pelajaran Lukisan Kejuruteraan (LK) memerlukan seseorang pelajar yang mempelajarinya menguasai kemahiran visualisasi. Tujuan kajian yang dijalankan adalah untuk mengenalpasti tahap kemahiran visualisasi dalam kalangan pelajar tingkatan empat yang mempelajari mata pelajaran Lukisan Kejuruteraan...
Main Authors: | Nordin, Mohd. Safarin, Abdul Razak, Diyana |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/10195/2/Diyana_Binti_Abdul_Razak.pdf |
Similar Items
-
Tahap kemahiran visualisasi dan gaya pembelajaran pelajar-pelajar daerah Johor Bahru dalam mata pelajaran Lukisan Kejuruteraan /
by: 396877 Diyana Abdul Razak, et al.
Published: (2009) -
Tahap kemahiran visualisasi dan gaya pembelajaran pelajar-pelajar daerah Johor Bahru dalam mata pelajaran lukisan kejuruteraan [electronic resource] /
by: 396877 Diyana Abdul Razak, et al.
Published: (2009) -
Kemahiran visualisasi dan gaya pembelajaran pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah daerah Johor Bahru dalam mata pelajaran Lukisan Kejuruteraan
by: Nordin, Mohd Safarin, et al.
Published: (2010) -
Tahap kemahiran visualisasi dan gaya pembelajaran pelajar-pelajar bidang kejuruteraan UTM Skudai /
by: Nik Hetty Eliya Nik Ab. Rahman, 1983-, et al.
Published: (2010) -
Hubungan kemahiran visualisasi dan gaya pembelajaran pelajar-pelajar Program Kejuruteraan Universiti Malaya /
by: Fazardah Nordin, 1986- 523680, et al.
Published: (2012)