Tahap Kefahaman Kriteria Dan Masalah Guru Terhadap Penilaian Dan Pentaksiran Kerja Kursus Kemahiran Hidup (KT) Di Daerah Segamat, Johor
Tujuan kajian deskriptif ini dijalankan adalah untuk meninjau tahap kefahaman kriteria dan masalah guru terhadap penilaian dan pentaksiran kerja kursus Kemahiran Hidup (KT) Daerah Segamat, Johor. Soal selidik telah dipilih sebagai instrumen kajian dan telah diedarkan kepada 52 orang guru yang mengaj...
Main Authors: | Mukhari, Abd. Wahid, Yusof, Yuszaida |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/10294/2/Yuszaida_Binti_Yusof.pdf |
Similar Items
-
Kefahaman Dan Keprihatinan Guru- Guru Kemahiran Hidup Terhadap Keselamatan Bengkel Kemahiran Hidup Di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina Daerah Kulai, Johor
by: Mukhari, Abd. Wahid, et al.
Published: (2010) -
Pelaksanaan Pentaksiran Kerja Kursus Kemahiran Hidup Bersepadu Di Sekolah Menengah Luar Bandar Daerah Kuantan, Pahang
by: Abdul Rahman, Mohd Anuar, et al.
Published: (2010) -
Persepsi Pelajar Tingkatan Dua Terhadap Pelaksanaan Projek Kerja Kursus Dalam Matapelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu (Ekonomi Rumah Tangga) Di Sekolah Daerah Manjung, Perak
by: Mukhari, Abd. Wahid, et al.
Published: (2010) -
Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
by: Chong, Siaw Chee
Published: (2019) -
Kebolehpercayaan penilaian guru terhadap kerja kursus mata pelajaran kemahiran hidup program peralihan
by: Abd Rahim, Shuhaili
Published: (1997)