Hubungan Antara Motivasi, Gaya Pembelajaran Dan Iklim Bilik Darjah Terhadap encapaian Akademik Pelajar Tingkatan Empat
Kajian ini dijalankan bertujuan untuk melihat hubungan antara motivasi, gaya pembelajaran dan iklim bilik darjah terhadap pencapaian akademik pelajar tingkatan empat. Kajian ini melibatkan 108 responden yang dipilih secara rawak. Data diambil dengan menggunakan borang soal selidik sebagai instrumen...
Main Authors: | Yahaya, Azizi, Michael Obih, Donald |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/10327/3/DONALD.pdf |
Similar Items
-
Hubungan antara motovasi, gaya pembelajaran dan iklim bilik darjah terhadap pencapaian akademik pelajar tingkatan empat /
by: 493470 Donald Michael Obih, et al.
Published: (2010) -
Hubungan antara motovasi, gaya pembelajaran dan iklim bilik darjah terhadap pencapaian akademik pelajar tingkatan empat [electronic resource] /
by: 493470 Donald Michael Obih
Published: (2010) -
Hubungan Gaya Pembelajaran Dengan Pencapaian Akademik Pelajar Di Tingkatan Empat Sekolah Menengah Teknik N. Sembilan
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2003) -
Gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar di Tingkatan Empat Sekolah Menengah Teknik
by: Yahaya, Noordin, et al.
Published: (2008) -
Hubungan keperluan pelajar, iklim bilik darjah, matlamat sekolah dengan pengetahuan pedagogi isi kandungan guru tingkatan enam
by: Pet, Mokhtar, et al.
Published: (2014)