Sejaumanakah Model Stufflebeam (Kipp) Boleh Membantu Dalam Penilaian Program Pembelajaran?
Penilaian adalah satu proses untuk menentukan masalah, memilih maklumat berkaitan, dan memungut dan menganalisis maklumat untuk melaporkan rumusan yang berguna kepada pembuat keputusan. Model penilaian yang dibincangkan dalam topik ini ialah model KIPP Stufflebeam. Model penilaian KIPP dipilih keran...
Main Authors: | Yahaya, Azizi, Ramli, Jamaluddin, Hashim, Shahrin, Yahaya, Noordin |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/10558/1/4.pdf |
Similar Items
-
Sejauh manakah model Stufflebeam (KIPP) boleh membantu dalam penilaian program pembelajaran?
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2007) -
Penggunaan model Kontek. Input, Proses dan Produk (KIPP) dalam penilaian program pembelajaran. Sejauh manakah ia relevan?
by: Yahaya, Azizi
Published: (2001) -
Penggunaan model KIPP dalam penilaian matapelajaran kemahiran hidup di sekolah-sekolah menengah di Malaysia
by: Yahaya, Azizi
Published: (1998) -
Program pemulihan akhlak wanita: sejauh manakah pusat perlindungan wanita membantu proses pemulihan?
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2001) -
Belia: sejauhmanakah budaya kesukarelaan boleh dipupuk melalui persatuan?
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2006)