Kesesuaian Isi Kandungan,Masa,Kemudahan Dan Alatan, Dan Kaedah Tunjukcara (Demonstrasi) Dalam Matapelajaran Kemahiran Teknikal Peringkat Menengah Rendah Dari Perspektif Guru-Guru Kemahiran Hidup Di Sekolah Menengah Di Daerah Kluang
Kajian ini bertujuan membuat tinjauan terhadap perspektif guru-guru kemahiran teknikal di daerah Kluang mengenai kesesuaian matapelajaran kemahiran teknikal peringkat menengah rendah. Objektif kajian ialah untuk mengetahui kesesuaian sukatan, masa, alatan dan kemudahan dan kaedah pengajaran. Rekaben...
Main Authors: | Hamdan, Abdul Rahim, Ayop, Ahmad Faizal |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/10639/1/KESESUAIAN_ISI_KANDUNGAN.pdf |
Similar Items
-
Kesesuaian isi kandungan, masa, kemudahan dan alatan, dan kaedah tunjukcara (demontrasi) dalam matapelajaran kemahiran teknikal peringkat menengah rendah dari perspektif guru-guru Kemahiran Hidup di sekolah menengah di daerah Kluang /
by: 490013 Ahmad Faizal Ayop, et al.
Published: (2008) -
Kesesuaian isi kandungan, masa, kemudahan dan alatan, dan kaedah tunjukcara (demontrasi) dalam matapelajaran kemahiran teknikal peringkat menengah rendah dari perspektif guru0guru kemahiran hidup di sekolah menengah di daerah Kluang / [electronic resource]
by: 283817 Ahnmad Faizal Ayop, et al.
Published: (2008) -
Kesesuaian isi kandungan, masa alatan dan kemudahan serta kaedah tunjukcara (demonstrasi) mengikut perspektif guru-guru Kemahiran Hidup sekolah menengah daerah Johor Bahru /
by: 284137 Asma Wati Sanip, et al.
Published: (2008) -
Kesesesuaian Isi Kandungan, Masa, Alatan Dan Kemudahan Serta Kaedah Tunjukcara (Demonstrasi) Mengikut Perspektif Guru-Guru Kemahiran Hidup Sekolah Menengah Daerah Johor Bahru
by: Hamdan , Abdul Rahim, et al.
Published: (2010) -
Kesesuaian isi kandungan, masa alatan dan kemudahan serta kaedah tunjukcara (demonstrasi) mengikut perspektif guru-guru kemahiran hidup sekolah menengah daerah Johor Bahru [electronic resource] /
by: 284137 Asma Wati Sanip, et al.
Published: (2008)