Tahap Kognitif Pelajar Tingkatan Empat Di Sekolah Menengah Di Dalam Daerah Kluang Johor Berdasarkan Taksonomi Bloom Dalam Mata Pelajaran Sains
Kajian ini bertujuan untuk mengukur tahap kognitif pelajar pada aras pengetahuan, aras kefahaman dan aras aplikasi berdasarkan Taksonomi Bloom bagi pelajar Tingkatan Empat di sekolah menengah di dalam Daerah Kluang Johor. Soal selidik yang mengandungi 30 soalan objektif digunakan untuk mengumpul dat...
Main Authors: | Sulaiman , Seth, Mohd Razali, Mohd Zawawi |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/10807/1/Tahap_Kognitif_Pelajar_Tingkatan_Empat_Di_Sekolah_Menengah_Di_Dalam_Daerah_Kluang_Johor_Berdasarkan_Taksonomi_Bloom_Dalam_Mata_Pelajaran_Sains.pdf |
Similar Items
-
Tahap Pencapaian Kemahiran Proses Sains Dalam Mata Pelajaran Fizik Di Kalangan Pelajar Sekolah Menengah Daerah Kluang
by: Sulaiman, Seth, et al.
Published: (2010) -
Tahap Kognitif Pelajar Fizik Di Sekolah Berasrama Di Daerah Kuala Terengganu Dalam Menyelesaikan Masalah Fizik Berdasarkan Kepada Taksonomi Bloom
by: Sulaiman , Seth, et al.
Published: (2010) -
Tahap Pemahaman Pelajar Terhadap Konsep Pembahagian Sel Dalam Mata Pelajaran Biologi KBSM Tingkatan Empat
by: Nordin , Aziz, et al.
Published: (2010) -
Amalan penggunaan lestari dalam kalangan pelajar tingkatan empat di daerah Kluang Johor.
by: Sanacey, Saravanan, et al.
Published: (2013) -
Mengesan Dif Dalam Item Peperiksaan Mata
Pelajaran Perdagangan Sijil Pelajaran
Malaysia (Spm) Sukatan Pelajaran Tingkatan
Empat
by: Kunchi Koya, Zaubedah
Published: (2007)