Gaya Pembelajaran Pelajar-Pelajar Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Sains Dan Matematik, Kemahiran Hidup Dan Pengajian Islam ) Separuh Masa Utm Berdasarkan Skala Gaya Pembelajaran Grasha-Riechmann
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji gaya pembelajaran pelajar Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Sains dan Matematik, Kemahiran Hidup dan Pengajian Islam) separuh masa UTM Johor Bahru. Model Skala Gaya Pembelajaran Grasha-Riechmann yang terdiri daripada enam sifat yang berbeza iaitu berdikari, penghind...
Main Authors: | Sihes , Ahmad Johari, Muhammad, Suaini Zakaria |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/11043/1/Gaya_Pembelajaran_Pelajar.pdf |
Similar Items
-
Gaya Pembelajaran Pelajar-Pelajar Cemerlang Tahun Empat Fakulti Pendidikan
by: Sihes, Ahmad Johari, et al.
Published: (2010) -
Hubungan gaya pembelajaran dengan pencapaian Akademik : Tinjauan di kalangan pelajar-pelajar Sarjana Muda Pendidikan tahun pertama, UTM, Skudai, Johor.
by: Mohamed Zakaria, Zubaidah Begam
Published: (2007) -
Gaya Pembelajaran Pelajar Program Khas Pensiswazahan Guru Besar Dan
Hubungannya Dengan Gaya Pengajaran Pensyarah
by: Sihes, Ahmad Johari, et al.
Published: (2010) -
Taksonomi gaya pembelajaran dan tingkat motivasi pelajar dewasa
by: Hamdan, Abdul Rahim, et al.
Published: (2008) -
Kajian Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Program Ijazah Sarjana Muda Sains Serta Pendidikan (Fizik) Universiti Teknologi Malaysia
by: Kamaruddin , Meor Ibrahim, et al.
Published: (2010)