Penglibatan Pelajar Sebagai Ejen Multi Level Marketing: Kajian Terhadap Pelajar SPI
Kajian ini adalah bertujuan untuk mengenalpasti penglibatan pelajar SPI sebagai ejen Multi Level Marketing. Sampel kajian adalah seramai 40 orang yang diambil daripada 180 orang populasi. Kajian ini dilakukan secara kuantitatif dengan menggunakan soal selidik sebagai instrumen kajian. Soal selidik d...
Main Authors: | Salamon , Husin, Abdul Wahab, Nurul Nadia |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/11597/1/Penglibatan_Pelajar_Sebagai_Ejen_Multi_Level_Marketing.pdf |
Similar Items
-
Penglibatan pelajar sebagai ejen multi level marketing : kajian terhadap pelajar SPI /
by: 365937 Nurul Nadia Abdul Wahab, et al.
Published: (2008) -
Penglibatan pelajar sebagai ejen multi level marketing : kajian terhadap pelajar SPIh[electronic resource] /
by: 365937 Nurul Nadia Abdul Wahab, et al.
Published: (2008) -
Persepsi Pelajar 4 SPI Terhadap Aktiviti Dakwah Dalam Kalangan Pelajar
by: Mustari, Mohd. Ismail, et al.
Published: (2010) -
Persepsi Pelajar Spi Terhadap Matapelajaran Manhaj Altafsir
by: Abdullah, Abdul Hafiz, et al.
Published: (2010) -
Persepsi pelajar terhadap pembelajaran secara berkumpulan : kajian terhadap pelajar SPI
by: 211689 Wan Khairuni Wan Jusoh
Published: (2007)