Kajian kes: pendidikan inklusif mata pelajaran seni reka tanda
Kanak-kanak berkeperluan khas mampu belajar jika pihak sekeliling bersedia untuk membimbing mereka. Setiap kanakkanak perlu diberi peluang untuk menjalani kehidupan normal tidak kira apa jua kelemahan mereka. Oleh sebab itu sistem pendidikan disesuaikan untuk menampung keperluan keistimewaan ya...
Main Authors: | Kee Jiar, Yeom, Said, Hamdan, Saad, Mohd. Roslan |
---|---|
Format: | Book Section |
Published: |
Penerbit UTM
2007
|
Subjects: |
Similar Items
-
Keberkesanan pendidikan inklusif mata pelajaran seni reka tanda (MPV) dalam domain afektif dan kognitif di Sekolah Menengah Kebangsaan Ayer Baloi, Pontian /
by: Mohd. Roslizan Saad, 1982-, et al.
Published: (2008) -
Tinjauan terhadap pelaksanaan mata pelajaran seni reka tanda di sekolah menengah akademik di Negeri Pahang /
by: 359385 Ahmad Bushra Abdul Rahman
Published: (2004) -
Tinjauan terhadap pelaksanaan mata pelajaran vokasional (seni reka tanda) di sekolah menengah akademik di Negeri Johor /
by: 219359 Haznifah Ayub
Published: (2006) -
Pelajar pendidikan khas dan mata pelajaran kemahiran hidup
by: Hassan, Zainudin, et al.
Published: (2007) -
Penghasilan modul pengajaran kendiri mata pelajaran Seni Reka Tekstil bagi tajuk Kaedah Mencetak
by: Abu Bakar, Noor Hamiza
Published: (2003)