Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar

Bibliographic Details
Main Author: Nordin, Mohd. Safarin
Format: Thesis
Published: 2009
Subjects:
_version_ 1796855284312834048
author Nordin, Mohd. Safarin
author_facet Nordin, Mohd. Safarin
author_sort Nordin, Mohd. Safarin
collection ePrints
first_indexed 2024-03-05T18:26:21Z
format Thesis
id utm.eprints-13665
institution Universiti Teknologi Malaysia - ePrints
last_indexed 2024-03-05T18:26:21Z
publishDate 2009
record_format dspace
spelling utm.eprints-136652012-05-31T02:54:39Z http://eprints.utm.my/13665/ Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar Nordin, Mohd. Safarin Unspecified 2009 Thesis NonPeerReviewed Nordin, Mohd. Safarin (2009) Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar. PhD thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education.
spellingShingle Unspecified
Nordin, Mohd. Safarin
Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
title Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
title_full Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
title_fullStr Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
title_full_unstemmed Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
title_short Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
title_sort kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
topic Unspecified
work_keys_str_mv AT nordinmohdsafarin kesankaedahpengajaranlukisankejuruteraanmenggunakanpendekatanserentakpemodelanbongkahtigadimensiterhadapkemahiranvisualisasipelajar