Pendekatan Pengajaran Guru Dan Kesannya Terhadap Pencapaian Pelajar Dalam Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Di Sekolah Menengah Kebangsaan Senai, Johor
Kajian ini merupakan satu kajian tinjauan yang bertujuan mengkaji pendekatan pengajaran guru dan kesannya terhadap tahap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Kemahiran Hidup (KH). Terdapat dua pendekatan pengajaran yang telah ditinjau iaitu pendekatan pengajaran secara penyelesaian masalah dan pe...
Main Authors: | Abu Bakar, Zainudin, Muhamad Nor, Nor Hisham |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
faculty of education
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/14805/1/JTVEE-3-2011-005.pdf |
Similar Items
-
Pendekatan Pengajaran Guru Dan Kesannya Terhadap Pencapaian Pelajar Dalam Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Di Sekolah Menengah Kebangsaan Senai, Johor
by: Abu Bakar , Zainudin, et al.
Published: (2010) -
Pendekatan pengajaran guru dan kesannya terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran kemahiran hidup di Sekolah Menengah Kebangsaan Senai, Johor
by: Abu Bakar, Zainudin, et al.
Published: (2011) -
Pendekatan pengajaran guru dan kesannya terhadap pencapaian pelajar dalam matapelajaran kemahiran hidup di Sekolah Menengah Kebangsaan Senai, Johor /
by: 360787 Nor Hisham Muhamad Nor, et al.
Published: (2008) -
Pendekatan pengajaran guru dan kesannya terhadap pencapaian pelajar dalam matapelajaran kemahiran hidup di Sekolah Menengah Kebangsaan Senai, Johor [electronic resource] /
by: 360787 Nor Hisham Muhamad Nor, et al.
Published: (2008) -
Persepsi Pelajar Terhadap Keberkesanan Pengajaran Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Sekolah
Menengah
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2010)