Kajian terhadap proses membuat keputusan dalam tingkah laku membeli di kalangan pengguna: kajian kes di Johor Bahru.
Kajian ini bertujuan mengkaji faktor-faktor yang mempengaruhi proses membuat keputusan di kalangan pengguna dalam membeli sesuatu barangan di tiga buah pasaraya besar di Johor Bahru iaitu Pasaraya Giant di Tampoi dan Plentong serta Pasaraya Carrefour. Seramai 480 orang pengguna lelaki dan perempuan...
Main Authors: | Panatik, Siti Aisyah, Mad Shah, Ishak, Rajab, Azizah |
---|---|
Format: | Monograph |
Language: | English |
Published: |
Universiti Teknologi Malaysia
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/2691/1/71897.pdf |
Similar Items
-
Kajian kes terhadap jenis tingkah laku metakognitif dalam penyelesaian masalah matematik
by: Tan, Ten Nai, et al.
Published: (2003) -
Kajian neuropolitik dedah tingkah laku pengundi
by: Mohd Khairul Izamil, Zolkefley
Published: (2022) -
Kecenderungan membuat pilihan dalam pembelian runcit di kalangan masyarakat Melayu bandar. satu kajian kes di Johor Bahru,Johor.
by: Mohd. Balwi, Mohd. Koharuddin, et al.
Published: (2004) -
Realiti tingkah laku pengguna remaja dalam pelaburan
by: Abdul Rahim @ Abdul Wahab, Husniyah
Published: (2013) -
Keberkesanan kaedah coaching dalam intervensi tingkah laku murid bermasalah disiplin : kajian kes di Johor
by: Hussein, Mohd Yusof
Published: (2023)