Pembelajaran arahan kendiri dan hubungannya dengan kefahaman terhadap e-pembelajaran: satu kajian di kalangan staf akademik Universiti Teknologi Malaysia, Skudai
Kajian ini merupakan satu kajian tinjauan yang dijalankan terhadap staf akademik Universiti Teknologi Malaysia, Skudai, Johor. Tujuan utama kajian adalah untuk mengenalpasti tahap kefahaman staf akademik terhadap e-pembelajaran yang dilaksanakan di UTM dan persepsi mereka terhadap kesediaan pembelaj...
Main Authors: | Abd. Hamid, Mohd. Azhar, Mat Junoh, Adanan, Md. Shah, Ishak, Mohd. Balwi, Mohd. Koharuddin |
---|---|
Format: | Monograph |
Language: | English |
Published: |
Universiti Teknologi Malaysia
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/2719/1/71977.pdf |
Similar Items
-
Hubungan antara tahap kefahaman terhadap E-Pembelajaran dan kesediaan pembelajaran arahan kendiri di kalangan staf akademik Universiti Teknologi Malaysia Skudai, Johor /
by: Sahanom Mohd. Zaki, et al.
Published: (2004) -
Pembelajaran dan Hubungannya Dengan Pembelajaran Arahan Kendiri (Self-Directed Learning) di Kalangan Pensyarah Universiti Teknologi Malaysia
by: Abdul Hamid, Mohd. Azahar, et al. -
Pembelajaran dan hubungannya dengan pembelajaran arahan kendiri (self-directed learning) di kalangan pensyarah Universiti Teknologi Malaysia
by: Abdul Hamid, Mohd. Azahar, et al.
Published: (2004) -
Hubungan antara tahap kefahaman terhadap e-pembelajaran dan kesediaan pembelajaran arahan kendiri di kalangan staf akademik Universiti Teknologi Malaysia Skudai,Johor /
by: 505666 Suhanom Mohd. Zaki, et al.
Published: (2004) -
Pembelajaran arahan kendiri:satu kajian di kalangan staf akademik,Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn,Batu Pahat,Johor /
by: 276351 Othman A.Kassim, et al.
Published: (2005)