Ke arah meningkatkan kualiti pengurusan perkhidmatan kaunter Pos Malaysia : kes kajian : Pejabat Pos Taman Universiti dan Pejabat Pos Besar Johor Bahru
Main Author: | Abu Samah, Mohd. Zaid |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2004
|
Subjects: |
Similar Items
-
Ke arah meningkatkan kualiti pengurusan perkhidmatan kaunter Pos Malaysia : kes kajian : Pejabat Pos Taman Universiti dan Pejabat Pos Besar Johor Bahru /
by: 222265 Mohd. Zaid Abu Samah
Published: (2004) -
Ke arah meningkatkan kualiti pengurusan perkhidmatan kaunter Pos Malaysia [morofilm] : kes kajian : Pejabat Pos Taman Universiti dan Pejabat Pos Besar Johor Bahru /
by: Mohd. Zaid Abu Samah
Published: (2004) -
Kajian ergonomik ke atas keselesaan pekerja kaunter perkhidmatan : satu kajian kes di Pejabat Pos Besar, Seremban /
by: 373388 Liong, Chooi Ling
Published: (2000) -
Sistem pengurusan Pejabat Pos Besar Kuala Lumpur/
by: 204156 Roslina Yusuf -
Pengukuran kualiti perkhidmatan Pejabat Pos Malaysia Johor Bahru dengan menggunakan skala SERVQUAL /
by: 410756 Wan Mohd. Adiasrol Wan Hussain, et al.
Published: (2003)