Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes

Bibliographic Details
Main Author: Abu Bakar, Mohamad Fu'ad
Format: Thesis
Published: 2002
Subjects:
_version_ 1796858301811523584
author Abu Bakar, Mohamad Fu'ad
author_facet Abu Bakar, Mohamad Fu'ad
author_sort Abu Bakar, Mohamad Fu'ad
collection ePrints
first_indexed 2024-03-05T19:10:26Z
format Thesis
id utm.eprints-43027
institution Universiti Teknologi Malaysia - ePrints
last_indexed 2024-03-05T19:10:26Z
publishDate 2002
record_format dspace
spelling utm.eprints-430272014-11-02T03:24:27Z http://eprints.utm.my/43027/ Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes Abu Bakar, Mohamad Fu'ad LB Theory and practice of education 2002 Thesis NonPeerReviewed Abu Bakar, Mohamad Fu'ad (2002) Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education.
spellingShingle LB Theory and practice of education
Abu Bakar, Mohamad Fu'ad
Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes
title Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes
title_full Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes
title_fullStr Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes
title_full_unstemmed Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes
title_short Pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan IPBK sebagai alat kognitif : suatu kajian kes
title_sort pembangunan prototaip perisian subtopik menganalisis penambahan dan penolakkan warna sains tingkatan empat sekolah menengah bestari melalui penggunaan ipbk sebagai alat kognitif suatu kajian kes
topic LB Theory and practice of education
work_keys_str_mv AT abubakarmohamadfuad pembangunanprototaipperisiansubtopikmenganalisispenambahandanpenolakkanwarnasainstingkatanempatsekolahmenengahbestarimelaluipenggunaanipbksebagaialatkognitifsuatukajiankes