Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
1996
|
Subjects: |
_version_ | 1796858497827078144 |
---|---|
author | Mukri, Nordin |
author_facet | Mukri, Nordin |
author_sort | Mukri, Nordin |
collection | ePrints |
first_indexed | 2024-03-05T19:13:21Z |
format | Thesis |
id | utm.eprints-44114 |
institution | Universiti Teknologi Malaysia - ePrints |
last_indexed | 2024-03-05T19:13:21Z |
publishDate | 1996 |
record_format | dspace |
spelling | utm.eprints-441142017-10-09T07:13:01Z http://eprints.utm.my/44114/ Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains Mukri, Nordin LB Theory and practice of education 1996 Thesis NonPeerReviewed Mukri, Nordin (1996) Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education. |
spellingShingle | LB Theory and practice of education Mukri, Nordin Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains |
title | Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains |
title_full | Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains |
title_fullStr | Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains |
title_full_unstemmed | Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains |
title_short | Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains |
title_sort | hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains |
topic | LB Theory and practice of education |
work_keys_str_mv | AT mukrinordin hubunganantaraorientasipelajardenganpencapaianpelajartingkatanduadalammatapelajaransains |