Persepasi pelanggan terhadap aplikasi tahap perkhidmatan dalam pengurusan penyelenggaran fasiliti di institusi pengajian tinggi
A quality and systematic maintenance management will definitely give good impact and help to establish a good name for service provider and the stakeholder. To ensure the quality of services are sustained and appreciated by the customers, a mechanism has been introduced which known as Service Lev...
Glavni avtor: | Kadir, Zanariah |
---|---|
Format: | Thesis |
Jezik: | English |
Izdano: |
2007
|
Teme: | |
Online dostop: | http://eprints.utm.my/6182/1/ZanariahKadirMFM2007_PersepasiPelangganterhadapAplikasiTahapPerkhidmatan.pdf |
Podobne knjige/članki
-
Persepasi pelanggan terhadap aplikasi tahap perkhidmatan dalam pengurusan penyelenggaran fasiliti di institusi pengajian tinggi /
od: 399689 Zanariah Kadir
Izdano: (2007) -
Persepasi pelanggan terhadap aplikasi tahap perkhidmatan dalam pengurusan penyelenggaran fasiliti di institusi pengajian tinggi [compact disc] /
od: 399689 Zanariah Kadir
Izdano: (2007) -
Persepsi pelanggan terhadap aplikasi perjanjian tahap perkhidmatan dalam pengurusan penyelenggaraan fasiliti di institusi pengajian tinggi
od: Kadir, Zanariah
Izdano: (2007) -
Kajian ke atas tahap kepuasan pelanggan terhadap fasiliti ruang pembelajaran di institusi pengajian tinggi awam /
od: 455401 Nasyairi Mat Nasir
Izdano: (2005) -
Kualiti perkhidmatan penyenggaraan fasiliti melalui kaedah penyumberan luar di institusi pengajian tinggi /
od: 421915 Mohd. Fairus Ahmad Fuzi, et al.
Izdano: (2007)