Cabaran terhadap pihak perkhidmatan kurier dan pengguna semasa pandemik Covid-19
Kajian ini bertujuan untuk mengetengahkan dan menyelidik cabaran yang dihadapi oleh pihak perkhidmatan kurier dan pengguna akibat daripada peningkatan penggunaan perkhidmatan kurier dalam kalangan masyarakat semenjak Pandemik Covid-19 yang melanda Malaysia. Satu tinjauan dalam talian digunakan untuk...
Main Authors: | Md. Danial, Nor Farahin, Md. Afif, Nor Fatihah, Mohd. Ishar, Mohamad Izzuan |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Secholian Publication
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/97463/1/NorFatihahMd2021_CabaranTerhadapPihakPerkhidmatanKurier.pdf |
Similar Items
-
Cabaran perkhidmatan penghantaran makanan semasa pandemik COVID-19
by: Mohd. Rasidi, Nur Aqilah, et al.
Published: (2021) -
Persepsi pengguna internet di Malaysia semasa pandemik COVID-19
by: Md. Lukmanul Hakim, Nur Ain, et al.
Published: (2021) -
Kesan peningkatan harga pelitup mulut dan hidung kepada pengguna semasa pandemik COVID-19
by: Alwi, Najwa, et al.
Published: (2021) -
Pembelian panik dalam kalangan rakyat Malaysia semasa pandemik Covid-19
by: Ariff, Nur Najiha, et al.
Published: (2021) -
Cabaran semasa asean dalam menghadapi pandemik
by: Muhammad Amat Paijo
Published: (2022)