Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm

Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang merupakan satu kaedah perniagaan di mana ia menggunakan pelayar Internet sebagai satu platform untuk memperkenalkan syarikat, produk, khidmat dan lain-lain kepada umum. Namun begitu terdapat cabaran dalam membangunkan laman sesawang yang memenu...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Abdullah, Muhammad Afandi, Othman, Zakirah
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2013
Subjects:
Online Access:https://repo.uum.edu.my/id/eprint/11573/1/p12.pdf
_version_ 1803626262629974016
author Abdullah, Muhammad Afandi
Othman, Zakirah
author_facet Abdullah, Muhammad Afandi
Othman, Zakirah
author_sort Abdullah, Muhammad Afandi
collection UUM
description Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang merupakan satu kaedah perniagaan di mana ia menggunakan pelayar Internet sebagai satu platform untuk memperkenalkan syarikat, produk, khidmat dan lain-lain kepada umum. Namun begitu terdapat cabaran dalam membangunkan laman sesawang yang memenuhi ciri-ciri laman sesawang yang baik. Dengan itu objektif kajian ini untuk mengenal pasti kerangka laman sesawang untuk sebuah syarikat. Seterusnya, membantu sebuah syarikat dalam proses penilaian peringkat awal laman sesawang mereka
first_indexed 2024-07-04T05:47:23Z
format Conference or Workshop Item
id uum-11573
institution Universiti Utara Malaysia
language English
last_indexed 2024-07-04T05:47:23Z
publishDate 2013
record_format dspace
spelling uum-115732014-08-12T08:18:43Z https://repo.uum.edu.my/id/eprint/11573/ Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm Abdullah, Muhammad Afandi Othman, Zakirah HD28 Management. Industrial Management T Technology (General) Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang merupakan satu kaedah perniagaan di mana ia menggunakan pelayar Internet sebagai satu platform untuk memperkenalkan syarikat, produk, khidmat dan lain-lain kepada umum. Namun begitu terdapat cabaran dalam membangunkan laman sesawang yang memenuhi ciri-ciri laman sesawang yang baik. Dengan itu objektif kajian ini untuk mengenal pasti kerangka laman sesawang untuk sebuah syarikat. Seterusnya, membantu sebuah syarikat dalam proses penilaian peringkat awal laman sesawang mereka 2013-05-14 Conference or Workshop Item PeerReviewed application/pdf en https://repo.uum.edu.my/id/eprint/11573/1/p12.pdf Abdullah, Muhammad Afandi and Othman, Zakirah (2013) Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm. In: Simposium Pengurusan Teknologi, Operasi & Logistik (SIPTIK IV), 14-16 Mei 2013, Foyer Perpustakaan Sultanah Bahiyah UUM.
spellingShingle HD28 Management. Industrial Management
T Technology (General)
Abdullah, Muhammad Afandi
Othman, Zakirah
Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm
title Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm
title_full Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm
title_fullStr Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm
title_full_unstemmed Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm
title_short Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm
title_sort strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes syarikat lovely farm
topic HD28 Management. Industrial Management
T Technology (General)
url https://repo.uum.edu.my/id/eprint/11573/1/p12.pdf
work_keys_str_mv AT abdullahmuhammadafandi strategiperniagaanmelaluipendekatanlamansesawangkajiankessyarikatlovelyfarm
AT othmanzakirah strategiperniagaanmelaluipendekatanlamansesawangkajiankessyarikatlovelyfarm