Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm
Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang merupakan satu kaedah perniagaan di mana ia menggunakan pelayar Internet sebagai satu platform untuk memperkenalkan syarikat, produk, khidmat dan lain-lain kepada umum. Namun begitu terdapat cabaran dalam membangunkan laman sesawang yang memenu...
Main Authors: | Abdullah, Muhammad Afandi, Othman, Zakirah |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/11573/1/p12.pdf |
Similar Items
-
Penyebaran maklumat simposium melalui laman sesawang
by: Ab Hadi, Zabli, et al.
Published: (2011) -
Model perniagaan baru untuk kelangsungan perniagaan kajian kes: Kedai kraf tangan - islah handy craft
by: Nik Hassan, Nik Fakrulhazri
Published: (2015) -
Organisasi pembelajaran : satu kajian kes di syarikat makanan halal
by: Norhaslinda, Nordin
Published: (2019) -
Pelaksanaan dan Cabaran Pengurusan Hijau: Kes Kilang Air Batu X
by: Fauzi, Hanis Suzanna, et al.
Published: (2020) -
Organic paddy farming practice to learning application
by: Othman, Zakirah, et al.
Published: (2012)