Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan
Penyelenggaraan bangunan adalah merupakan aspek yang sangat penting dalam sesebuah organisasi, seperti yang sedia maklum ianya mempunyai pelbagai prospek dalam menjalani penyelenggaraan bangunan.Pelbagai cara yang dilakukan oleh pihak kontraktor untuk memenuhi kehendak pelanggan.Walaupun...
Main Authors: | Mohamad Yasin, Ezmalissa, Shaadun, Nor Syaidatul Amira, Eh Sai, Suvie a/p, Mohd Nawi, Mohd Nasrun |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/11655/1/p237.pdf |
Similar Items
-
Potensi perisian 'Microsoft Projek' di dalam kerja-kerja penyelenggaraan bangunan
by: Saary, Sasima Sisisary, et al.
Published: (2013) -
Kajian tentang pengurusan penyelenggaraan struktur bumbung bangunan
by: Abdul Ghani, Mohd Hasrol, et al.
Published: (2013) -
Penyelenggaraan bangunan sekolah
by: Abdul Ghani, Mohd Jalaluddin, et al.
Published: (2013) -
Isu dalam penyelenggaraan bangunan warisan di Malaysia
by: M., Naqiuddin, et al.
Published: (2013) -
Isu kecacatan bangunan dalam aspek penyelenggaraan
by: Tuan Kechik, Tuan Nurhasliza, et al.
Published: (2013)