Keinginan pengguna untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: Satu kajian di Malaysia
Pengeluaran dan penjualan produk tiruan merupakan satu isu yang tiada akhirnya dan mejadi masalah yang semakin serius di pasaran antarabangsa amnya dan pasaran Malaysia khususnya.Permasalahan utama berkaitan produk tiruan membabitkan pelbagai aspek iaitu kepada pengguna (kesihatan dan keselamatan),...
Main Authors: | Ahmad, Intan Shafinaz, Perumal, Selvan, Shaari, Hasnizam |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/16344/1/4.pdf |
Similar Items
-
Materialisme dan keinginan membeli produk tiruan berjenama mewah
by: Ahmad, Intan Shafinaz
Published: (2017) -
Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan dalam kalangan pelajar universiti
by: Samir, Mohd. Zamaldin, et al.
Published: (2021) -
Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /
by: Mohd. Zamaldin Bin Samir, 1994-, author, et al.
Published: (2019) -
Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /
by: Mohd. Zamaldin Bin Samir, 1994- , author
Published: (2019) -
Kesedaran pengguna terhadap satu alatan tulis mewah berjenama "ELYSEE" - satu kajian pasaran di Johor Bahru/
by: 195476 Liew, Lee Kim
Published: (1994)