Hubungan antara imej dan reputasi korporat di Malaysia
Imej dan reputasi korporat telah menjadi agenda utama organisasi melalui aktiviti komunikasi korporat. Dalam dunia globalisasi, imej korporat dilihat sebagai salah satu elemen yang dititikberatkan oleh organsiasi. Identiti merupakan tindakan dan ‘aset’ yang dimiliki, manakala imej pula adalah penon...
Main Authors: | Mohamad, Bahtiar, Abu Bakar, Hassan |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/189/1/HUBUNGAN_ANTARA_IMEJ_DAN_REPUTASI_KORPORAT_DI_MALAYSIA.pdf |
Similar Items
-
Identiti, imej dan reputasi korporat Persatuan Nelayan Kawasan Perlis Selatan
by: Mohamad, Bahtiar, et al.
Published: (2003) -
Hubungan amalan komunikasi ketua dengan kepuasan kerja di kalangan kakitangan awam Negeri Kedah Darul Aman
by: Mohamad, Bahtiar, et al.
Published: (2003) -
Leader-Member exchange and superior-subordinate communication behavior: A case of a Malaysia organization
by: Mohamad, Bahtiar, et al.
Published: (2004) -
Pengurusan perolehan: Peranan kualiti audit dan urus tadbir korporat
by: Abd Azizi, Nor Haiza, et al.
Published: (2006) -
Dyadic relationships quality and team - oriented commitment
by: Abu Bakar, Hassan, et al.
Published: (2009)