Strategi perniagaan melalui panorama realiti maya kajian kes: Sri lovely farm
Realiti maya jenis panoramik ialah teknologi yang kian mendapat perhatian pengguna bagi mendapatkan panorama yang menarik secara atas talian.Kaedah ini telah diaplikasikan oleh banyak syarikat karporat di dalam strategi perniagaan mereka sebagai alternatif kaedah promosi yang lebih realistik. Sehub...
Main Authors: | Rosdi, Nurdiyana, Othman, Zakirah |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/22594/1/STML%E2%80%93Go%20Green%29%202016%20167%20177.pdf |
Similar Items
-
Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm
by: Abdullah, Muhammad Afandi, et al.
Published: (2013) -
Strategi promosi melalui laman web: kajian kes di Sri Lovely Farm
by: Halim, Hejrahtul Amani, et al.
Published: (2017) -
Realiti maya dalam visualisasi maklumat
by: Abu Bakar, Juliana Aida, et al.
Published: (2004) -
Potensi teknologi realiti maya dalam perdagangan elektronik: Konsep dan aplikasi
by: Othman, Zakirah, et al.
Published: (2006) -
Interaksi sosial di ruang maya: kajian kes jaringan sosial melalui
laman Facebook di Malaysia
by: Mohd Khairuddin Mohad Sallehuddin,, et al.
Published: (2014)