Pembinaan prototaip perisian model konstruktivisme Needham - Kecerdasan pelbagai untuk mengatasi kerangka alternatif pelajar dalam konsep perubahan keadaan jirim
Kerangka alternatif merupakan perkara yang menghambat proses pengajaran dan pembelajaran. Ia sukar diubah dengan menggunakan kaedah dan strategi pengajaran biasa. Oleh itu, Needham telah memperkenalkan Model Konstruktivisme 5 Fasa untuk membantu para pendidik menstrukturkan semula idea sedia ada pel...
Main Authors: | Lim, Chen Hoe, Arshad, Mohammad Yusof |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/2814/1/chen_hoefullpaper.pdf |
Similar Items
-
Pembinaan dan keberkesanan perisian prototaip model konstruktivisme Needham - kecerdasan pelbagai bagi konsep "perubahan keadaan jirim" /
by: 233614 Lim, Chen Hoe
Published: (2005) -
Pembangunan perisian KimVis berasaskan visualisasi bagi tajuk kecil perubahan keadaan jirim /
by: 511306 Mohd. Haliza Mohd. Adnan, et al.
Published: (2002) -
Pembinaan inventori pengajaran guru Fizik berasaskan teori kecerdasan pelbagai : pendekatan konstruktivisme (model Needham) dan kontekstual (model Hull) bagi pembelajaran berkomputer /
by: 497288 Wu, Kam Yin, et al.
Published: (2006) -
Pembinaan modul multimedia sains KBSM proses perubahan keadaan jirim /
by: 357303 Leong, Kook Weng
Published: (1998) -
Pembangunan perisian "Chemmola4" untuk mengatasi masalah kerangka alternatif dalam mendefinisikan konsep mol /
by: Nurfatin Atikah Kamarudin, 1990- 588207, et al.
Published: (2013)