Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)

Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, ma...

Popoln opis

Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Wan Ishak, Wan Hussain, Mat Yamin, Fadhilah, Abu Bakar, Siti Zakiah
Format: Monograph
Jezik:English
Izdano: UUM 2021
Teme:
Online dostop:https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf
_version_ 1825806135783849984
author Wan Ishak, Wan Hussain
Mat Yamin, Fadhilah
Abu Bakar, Siti Zakiah
author_facet Wan Ishak, Wan Hussain
Mat Yamin, Fadhilah
Abu Bakar, Siti Zakiah
author_sort Wan Ishak, Wan Hussain
collection UUM
description Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, maka Ajwa Synergy telah mengambil keputusan untuk melakukan transformasi iaitu dengan cara beralih ke arah digital. Selepas transformasi tersebut dilaksanakan, maka Ajwa Synergy memerlukan khidmat nasihat rundingan dari pihak anda untuk membuat penilaian ke atas trasformasi digital tersebut.
first_indexed 2024-07-04T06:44:01Z
format Monograph
id uum-30188
institution Universiti Utara Malaysia
language English
last_indexed 2024-07-04T06:44:01Z
publishDate 2021
publisher UUM
record_format eprints
spelling uum-301882023-12-27T10:19:04Z https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/ Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) Wan Ishak, Wan Hussain Mat Yamin, Fadhilah Abu Bakar, Siti Zakiah HF Commerce Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, maka Ajwa Synergy telah mengambil keputusan untuk melakukan transformasi iaitu dengan cara beralih ke arah digital. Selepas transformasi tersebut dilaksanakan, maka Ajwa Synergy memerlukan khidmat nasihat rundingan dari pihak anda untuk membuat penilaian ke atas trasformasi digital tersebut. UUM 2021 Monograph NonPeerReviewed application/pdf en https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf Wan Ishak, Wan Hussain and Mat Yamin, Fadhilah and Abu Bakar, Siti Zakiah (2021) Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804). Other. UUM. (Submitted)
spellingShingle HF Commerce
Wan Ishak, Wan Hussain
Mat Yamin, Fadhilah
Abu Bakar, Siti Zakiah
Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_full Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_fullStr Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_full_unstemmed Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_short Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_sort norma baharu kaedah pemasaran baharu jom digital s o 14804
topic HF Commerce
url https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf
work_keys_str_mv AT wanishakwanhussain normabaharukaedahpemasaranbaharujomdigitalso14804
AT matyaminfadhilah normabaharukaedahpemasaranbaharujomdigitalso14804
AT abubakarsitizakiah normabaharukaedahpemasaranbaharujomdigitalso14804