Kepentingan budaya dalam konteks pengurusan sektor awam: Satu tinjauan
Budaya keja dan budaya organisasi merupakan elemen penting dalam membentuk sikap positif kakitangan organisasi terhadap tugas dan seterusnya meningkatkan mutu perkhidmatan awam di negara ini. Oleh itu, kertas kerja ini adalah berlandaskan kepada dua kajian yang dijalankan untuk melihat kepentingan b...
Main Authors: | Ab Ghani, Rohani, Mustaffa, Che Su |
---|---|
Other Authors: | Hj Jubok, Zainodin |
Format: | Book Section |
Language: | English |
Published: |
Universiti Malaysia Sabah
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/3400/1/Rf.pdf |
Similar Items
-
Budaya kerja kakitangan awam Malaysia: tinjauan di majlis kerajaan tempatan
by: Ab Ghani, Rohani, et al.
Published: (2001) -
Kompetensi berkomunikasi dan budaya kerja dalam kalangan penjawat awam
by: Mustaffa, Che Su, et al.
Published: (2011) -
Kerangka konsep keupayaan dinamik: satu penjelasan melalui transformasi sektor awam
by: Ahmad Zaidi, Mohamad Faizal, et al.
Published: (2015) -
Persepsi gangguan seksual dan budaya tingkah laku devian di sektor awam
by: Marican, Sabitha, et al.
Published: (2006) -
Tahap keberkesanan pengurusan penyenggaraan fasiliti bangunan di sektor awam Malaysia
by: Mat Deris, Mohd. Sabri
Published: (2007)