Kegagalan perkhidmatan: Implikasi kepada usahawan dalam industri perkhidmatan
Kualiti perkhidntatan telah menjadi pembolehubah yang sangat strategic dalam usaha organisasi untuk memuaskan dan mengekalkan pelanggan. la juga telah menjadi tonggak kepuasan pengguna, lantaran firma ingin menonjolkan ciri perkhidmatan mereka yang berbeza supaya dapat bersaing dalam pasaran kini....
Main Authors: | Hussin, Zolkafli, Yeop Yunus, Nek Kamal |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2002
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/4306/1/zO.pdf |
Similar Items
-
Perkembangan perkhidmatan awam di Sabah, 1963-2000
by: Sharifah Darmia Sharif Adam
Published: (2014) -
Tinjauan ke atas tahap kualiti perkhidmatan di kalangan peniaga-peniaga kecil di Sabah
by: Julian Paul Sidin
Published: (2000) -
Dasar perkhidmatan bekalan air negara: Impak SPAN dan PAAB ke atas agensi bekalan air negeri Kedah
by: Mohd Saad, Nariman
Published: (2010) -
Nadratun usahawan telekomunikasi UUM
by: Utusan, Malaysia
Published: (2010) -
Didik murid jadi usahawan
by: Mazita, Mokhtar
Published: (2021)