Keperihatinan pengusaha program homestay terhadap keperluan dan kehendak pelanggan
Bertitik tolak dari konsep Total Quality Management,Service Quality dan Pemasaran yang menekankan bahawa setiap organisasi perniagaan perlu mengutamakan pelanggan, kajian ini meninjau tahap keperihatinan pelanggan di kalangan pengusaha homestay di Malaysia.Definisi keperihatinan pelanggan ialah amal...
Main Authors: | Kayat, Kalsom, Mohd Nor, NorAshikin |
---|---|
Format: | Monograph |
Jezik: | English English |
Izdano: |
Universiti Utara Malaysia
2006
|
Teme: | |
Online dostop: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/7848/1/Kal.pdf https://repo.uum.edu.my/id/eprint/7848/3/1.Kalsom%20Kayat.pdf |
Podobne knjige/članki
-
The perceived role of leadership and community support in the performance of community-based rural homestay programme in Malaysia
od: Kayat, Kalsom, et al.
Izdano: (2016) -
Penglibatan ahli komuniti dalam program pembangunan komuniti: program homestay di Kedah.
od: Kalsom Kayat,, et al.
Izdano: (2006) -
Tinjauan Kesedaran Pengusaha/Pengendali Makanan Terhadap Pemantauan Serta Penguatkuasaan Keselamatan Dan Kualiti Makanan Di Negeri Kedah
od: Ishak, Noor Azniza, et al.
Izdano: (2022) -
Penglibatan ahli komuniti dalam program pembangunan komuniti: satu kajian ke atas program homestay di Kedah(Community Members Involvement in Community Development Programme: Homestay Programme in Kedah)
od: Kayat, Kalsom, et al.
Izdano: (2006) -
Knowledge management initiatives in contact centre: a case study in Tenaga Nasional Berhad
od: Mukiar, Siti Rafidah, et al.
Izdano: (2016)