Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara [microfilm] /

Projek Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 1999

Bibliographic Details
Main Author: Haliza Mohd. Zahari
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Subjects:
_version_ 1796648148270055424
author Haliza Mohd. Zahari
author_facet Haliza Mohd. Zahari
author_sort Haliza Mohd. Zahari
collection OCEAN
description Projek Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 1999
first_indexed 2024-03-04T13:17:37Z
format
id KOHA-OAI-TEST:16444
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T13:17:37Z
publishDate 1999
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:164442020-12-19T16:55:45ZKajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara [microfilm] / Haliza Mohd. Zahari Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,1999mayProjek Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 19990PSZJBLObject-oriented programming (Computer science)Service stationsGasoline pumpsBuilding sitesConstruction workersSocial securityCellular radioTelephone supplies industryData transmission systemsElectronic controlRemote controlRadio controlAged automobile driversAutomobile driversGun control
spellingShingle Object-oriented programming (Computer science)
Service stations
Gasoline pumps
Building sites
Construction workers
Social security
Cellular radio
Telephone supplies industry
Data transmission systems
Electronic control
Remote control
Radio control
Aged automobile drivers
Automobile drivers
Gun control
Haliza Mohd. Zahari
Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara [microfilm] /
title Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara [microfilm] /
title_full Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara [microfilm] /
title_fullStr Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara [microfilm] /
title_full_unstemmed Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara [microfilm] /
title_short Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara [microfilm] /
title_sort kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum satu kajian di stesen petrol bp jalan damansara microfilm
topic Object-oriented programming (Computer science)
Service stations
Gasoline pumps
Building sites
Construction workers
Social security
Cellular radio
Telephone supplies industry
Data transmission systems
Electronic control
Remote control
Radio control
Aged automobile drivers
Automobile drivers
Gun control
work_keys_str_mv AT halizamohdzahari kajiankepuasanpenggunaterhadapperkhidmatanlayandiridanstrategipemasaranbagisesebuahorganisasimultinasionalperuncitanpetroleumsatukajiandistesenpetrolbpjalandamansaramicrofilm