Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995

Bibliographic Details
Main Authors: Farisharman Fauzi, Hanifah Ahmad, Hew, Hong Yong, Noor Lizaini Ahmad, Ruslan Lusi, Yeo, Eng Boo
Format:
Published: Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1995
Subjects: