Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995

Bibliographic Details
Main Authors: Farisharman Fauzi, Hanifah Ahmad, Hew, Hong Yong, Noor Lizaini Ahmad, Ruslan Lusi, Yeo, Eng Boo
Format:
Published: Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1995
Subjects:
_version_ 1796649043496009728
author Farisharman Fauzi
Hanifah Ahmad
Hew, Hong Yong
Noor Lizaini Ahmad
Ruslan Lusi
Yeo, Eng Boo
author_facet Farisharman Fauzi
Hanifah Ahmad
Hew, Hong Yong
Noor Lizaini Ahmad
Ruslan Lusi
Yeo, Eng Boo
author_sort Farisharman Fauzi
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995
first_indexed 2024-03-04T13:30:50Z
format
id KOHA-OAI-TEST:20822
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T13:30:50Z
publishDate 1995
publisher Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:208222020-12-19T16:55:56ZFaktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem] Farisharman Fauzi Hanifah Ahmad Hew, Hong Yong Noor Lizaini Ahmad Ruslan Lusi Yeo, Eng Boo Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia,1995Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 199536PSZJBLRadio pagingTelephone, WirelessConsumer behaviorFurnitureFurniture industry and tradeWork designAirlinesAdvertisingMarketing researchQueuing theoryBanks and BankingComputer networksUniversities and collegesLibraries
spellingShingle Radio paging
Telephone, Wireless
Consumer behavior
Furniture
Furniture industry and trade
Work design
Airlines
Advertising
Marketing research
Queuing theory
Banks and Banking
Computer networks
Universities and colleges
Libraries
Farisharman Fauzi
Hanifah Ahmad
Hew, Hong Yong
Noor Lizaini Ahmad
Ruslan Lusi
Yeo, Eng Boo
Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]
title Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]
title_full Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]
title_fullStr Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]
title_full_unstemmed Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]
title_short Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]
title_sort faktor faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui kajian kes johor bahru keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot bumiputra di negeri selangor darul ehsan strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi kajian kes di jabatan kargo udara mas senai strategi pemasaran perkhidmatan executive coach satu analisis pasaran bagi perjalanan johor bahru kuala lumpur aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan kajian kes bank bumiputera malaysia berhad cawangan universiti teknologi malaysia penggunaan sistem rangkaian komputer computer networking dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan kajian kes di universiti teknologi malaysia mikrofilem
topic Radio paging
Telephone, Wireless
Consumer behavior
Furniture
Furniture industry and trade
Work design
Airlines
Advertising
Marketing research
Queuing theory
Banks and Banking
Computer networks
Universities and colleges
Libraries
work_keys_str_mv AT farisharmanfauzi faktorfaktorpemilihanantaratelefonmudahalihdankeluikajiankesjohorbahrukeberkesananpenubuhankonsurtiumdibawahprogrampemasaranbersepadukonseppayungkajiankesterhadapsalahsatugabungansyarikatperabotbumiputradinegeriselangordarulehsanstrategimerekabentuksemula
AT hanifahahmad faktorfaktorpemilihanantaratelefonmudahalihdankeluikajiankesjohorbahrukeberkesananpenubuhankonsurtiumdibawahprogrampemasaranbersepadukonseppayungkajiankesterhadapsalahsatugabungansyarikatperabotbumiputradinegeriselangordarulehsanstrategimerekabentuksemula
AT hewhongyong faktorfaktorpemilihanantaratelefonmudahalihdankeluikajiankesjohorbahrukeberkesananpenubuhankonsurtiumdibawahprogrampemasaranbersepadukonseppayungkajiankesterhadapsalahsatugabungansyarikatperabotbumiputradinegeriselangordarulehsanstrategimerekabentuksemula
AT noorlizainiahmad faktorfaktorpemilihanantaratelefonmudahalihdankeluikajiankesjohorbahrukeberkesananpenubuhankonsurtiumdibawahprogrampemasaranbersepadukonseppayungkajiankesterhadapsalahsatugabungansyarikatperabotbumiputradinegeriselangordarulehsanstrategimerekabentuksemula
AT ruslanlusi faktorfaktorpemilihanantaratelefonmudahalihdankeluikajiankesjohorbahrukeberkesananpenubuhankonsurtiumdibawahprogrampemasaranbersepadukonseppayungkajiankesterhadapsalahsatugabungansyarikatperabotbumiputradinegeriselangordarulehsanstrategimerekabentuksemula
AT yeoengboo faktorfaktorpemilihanantaratelefonmudahalihdankeluikajiankesjohorbahrukeberkesananpenubuhankonsurtiumdibawahprogrampemasaranbersepadukonseppayungkajiankesterhadapsalahsatugabungansyarikatperabotbumiputradinegeriselangordarulehsanstrategimerekabentuksemula