Strategi perniagaan yang dijalankan oleh Syarikat Kenderaan Melayu Kelantan Berhad (SKMK) sebagai sebuah syarikat pengangkutan awam : (kajian ke atas perkhidmatan bas ekspres); Kebolehlaksanaan penggunaan gas asli melalui saluran paip untuk kegunaan rumah : kajian tindakbalas penghuni kediaman di kawasan Pasir Gudang; Analisis perlaksanaan perisikan bersaing dan penempatan bersaing ke dalam industri barangan penjagaan diri dan keluarga di Malaysia; Penerimaan produk homeopati keluaran industri kecil dan sederhana : satu kajian kes di Syarikat Remedial Touch; Kajian terhadap strategi promosi Mas dalam mempengaruhi pengguna membuat pemilihan : satu kajian kes untuk perkhidmatan penerbangan Johor Bahru ke Kuala Lumpur; Pemindahan latihan di sektor perindustrian : satu kajian kes di syarikat GG Circuits Industries Sdn Bhd / [mikrofilem]

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995

Bibliographic Details
Main Authors: Tuty Haryati Kassim, Wang, Mei Shan, Fazilah Mat Ya, Lim, Boon Ping, Neo, Kian Keong, Tee, Geok Choo
Format:
Published: Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1995
Subjects: