Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995

Bibliographic Details
Main Authors: Alina Shamsuddin, Halita Abdullah, Hasyidi Md. Rani Basher, Mahadzir Osman, Nadzri Musidee, Umi Kalsom Abdul Zabri
Format:
Published: Sekudai : UTM, 1995
Subjects: