Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995

Bibliografische gegevens
Hoofdauteurs: Alina Shamsuddin, Halita Abdullah, Hasyidi Md. Rani Basher, Mahadzir Osman, Nadzri Musidee, Umi Kalsom Abdul Zabri
Formaat:
Gepubliceerd in: Sekudai : UTM, 1995
Onderwerpen:
_version_ 1826359111583793152
author Alina Shamsuddin
Halita Abdullah
Hasyidi Md. Rani Basher
Mahadzir Osman
Nadzri Musidee
Umi Kalsom Abdul Zabri
author_facet Alina Shamsuddin
Halita Abdullah
Hasyidi Md. Rani Basher
Mahadzir Osman
Nadzri Musidee
Umi Kalsom Abdul Zabri
author_sort Alina Shamsuddin
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995
first_indexed 2024-03-04T13:31:00Z
format
id KOHA-OAI-TEST:20874
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T13:31:00Z
publishDate 1995
publisher Sekudai : UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:208742020-12-19T16:55:56ZPerlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem] Alina Shamsuddin Halita Abdullah Hasyidi Md. Rani Basher Mahadzir Osman Nadzri Musidee Umi Kalsom Abdul Zabri Sekudai : UTM,1995Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 199536PSZJBLTotal quality managementTelephoneTelephone supplies industryCellular radioAdvertisingMarketing researchIndustrial safetyTelemarketingFast food restaurantsJob satisfactionEmployeesHotelsJob satisfaction
spellingShingle Total quality management
Telephone
Telephone supplies industry
Cellular radio
Advertising
Marketing research
Industrial safety
Telemarketing
Fast food restaurants
Job satisfaction
Employees
Hotels
Job satisfaction
Alina Shamsuddin
Halita Abdullah
Hasyidi Md. Rani Basher
Mahadzir Osman
Nadzri Musidee
Umi Kalsom Abdul Zabri
Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]
title Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]
title_full Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]
title_fullStr Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]
title_full_unstemmed Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]
title_short Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]
title_sort perlaksanaan kaedah self inspection di kilang teledata sdn bhd salah sebuah anak syarikat sapura holdings sdn bhd strategi pemasaran telekom malaysia berhad tmb ke atas perkhidmatan atur 450 satu kajian di kedai telekom johor bahru kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di north malaya paper mills sdn bhd kebolehlaksanaan integrasi telefon pangkalan data dalam pengurusan pemasaran kajian kes yummy sdn bhd kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan kajian kes hotel the puteri pan pacific johor bahru kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik fppsm satu kajian mikrofilem
topic Total quality management
Telephone
Telephone supplies industry
Cellular radio
Advertising
Marketing research
Industrial safety
Telemarketing
Fast food restaurants
Job satisfaction
Employees
Hotels
Job satisfaction
work_keys_str_mv AT alinashamsuddin perlaksanaankaedahselfinspectiondikilangteledatasdnbhdsalahsebuahanaksyarikatsapuraholdingssdnbhdstrategipemasarantelekommalaysiaberhadtmbkeatasperkhidmatanatur450satukajiandikedaitelekomjohorbahrukajiankeskeatassistemkeselamatanpekerjadibahagianpengeluar
AT halitaabdullah perlaksanaankaedahselfinspectiondikilangteledatasdnbhdsalahsebuahanaksyarikatsapuraholdingssdnbhdstrategipemasarantelekommalaysiaberhadtmbkeatasperkhidmatanatur450satukajiandikedaitelekomjohorbahrukajiankeskeatassistemkeselamatanpekerjadibahagianpengeluar
AT hasyidimdranibasher perlaksanaankaedahselfinspectiondikilangteledatasdnbhdsalahsebuahanaksyarikatsapuraholdingssdnbhdstrategipemasarantelekommalaysiaberhadtmbkeatasperkhidmatanatur450satukajiandikedaitelekomjohorbahrukajiankeskeatassistemkeselamatanpekerjadibahagianpengeluar
AT mahadzirosman perlaksanaankaedahselfinspectiondikilangteledatasdnbhdsalahsebuahanaksyarikatsapuraholdingssdnbhdstrategipemasarantelekommalaysiaberhadtmbkeatasperkhidmatanatur450satukajiandikedaitelekomjohorbahrukajiankeskeatassistemkeselamatanpekerjadibahagianpengeluar
AT nadzrimusidee perlaksanaankaedahselfinspectiondikilangteledatasdnbhdsalahsebuahanaksyarikatsapuraholdingssdnbhdstrategipemasarantelekommalaysiaberhadtmbkeatasperkhidmatanatur450satukajiandikedaitelekomjohorbahrukajiankeskeatassistemkeselamatanpekerjadibahagianpengeluar
AT umikalsomabdulzabri perlaksanaankaedahselfinspectiondikilangteledatasdnbhdsalahsebuahanaksyarikatsapuraholdingssdnbhdstrategipemasarantelekommalaysiaberhadtmbkeatasperkhidmatanatur450satukajiandikedaitelekomjohorbahrukajiankeskeatassistemkeselamatanpekerjadibahagianpengeluar