Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /

Thesis (Sarjana Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2001

Bibliographic Details
Main Authors: 260602 Khairil Anwar Razali, Rohaizat Baharun, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2001
Subjects:
_version_ 1826404349557866496
author 260602 Khairil Anwar Razali
Rohaizat Baharun, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 260602 Khairil Anwar Razali
Rohaizat Baharun, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 260602 Khairil Anwar Razali
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2001
first_indexed 2024-03-05T00:31:31Z
format
id KOHA-OAI-TEST:240677
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T00:31:31Z
publishDate 2001
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2406772020-12-19T17:07:24ZPenilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi / 260602 Khairil Anwar Razali Rohaizat Baharun, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2001mayThesis (Sarjana Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2001PRZSLConsumer satisfaction
spellingShingle Consumer satisfaction
260602 Khairil Anwar Razali
Rohaizat Baharun, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /
title Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /
title_full Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /
title_fullStr Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /
title_full_unstemmed Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /
title_short Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /
title_sort penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran kajian kes ke atas pelanggan di hitachi
topic Consumer satisfaction
work_keys_str_mv AT 260602khairilanwarrazali penilaiankepuasanpelangganbagiindustripengeluarankajiankeskeataspelanggandihitachi
AT rohaizatbaharunsupervisor penilaiankepuasanpelangganbagiindustripengeluarankajiankeskeataspelanggandihitachi
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia penilaiankepuasanpelangganbagiindustripengeluarankajiankeskeataspelanggandihitachi