Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /
Thesis (Sarjana Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2001
Main Authors: | 260602 Khairil Anwar Razali, Rohaizat Baharun, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2001
|
Subjects: |
Similar Items
-
Suatu kajian dari sudut kepuasan pelanggan terhadap produk dan perkhidmatan yang disediakan oleh Syarikat IFP Ventures Sdn. Bhd. /
by: 439456 Nor Zakiah Ismail, et al.
Published: (2008) -
Tahap kepuasan pelanggan terhadap konsep menginsankan insurans dan takaful di Etiqa /
by: 458975 Mohamad Nizam Aziz, et al.
Published: (2008) -
Kepuasan pelanggan dan hubungannya dengan kesetiaan pelanggan Pos Malaysia Berhad /
by: 488580 Nor Azila Mohd. Tamami, et al.
Published: (2008) -
Masa menunggu dan kepuasan pelanggan /
by: Nur Hanim Aina Hassim, 1989-, et al.
Published: (2013) -
Mengkaji faktor-faktor yang mempengaruhi tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan pelanggan di Mcdonalds /
by: 394112 Mohd. Firdaus Mohd. Ali, et al.
Published: (2008)