Hubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan:suatu kajian tinjauan kes di PT.Telkom,TBK dan PT.Indosat,TBK-Medan,Indonesia /

Thesis (Sarjana Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2005

Bibliographic Details
Main Authors: 270131 Prima Aprilyani Rambe, Thuaibah Abu Bakar
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2005
_version_ 1796695850621075456
author 270131 Prima Aprilyani Rambe
Thuaibah Abu Bakar
author_facet 270131 Prima Aprilyani Rambe
Thuaibah Abu Bakar
author_sort 270131 Prima Aprilyani Rambe
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2005
first_indexed 2024-03-05T00:56:04Z
format
id KOHA-OAI-TEST:248868
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T00:56:04Z
publishDate 2005
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2488682020-12-19T17:07:46ZHubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan:suatu kajian tinjauan kes di PT.Telkom,TBK dan PT.Indosat,TBK-Medan,Indonesia / 270131 Prima Aprilyani Rambe Thuaibah Abu Bakar Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2005mayThesis (Sarjana Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2005AHIBSL
spellingShingle 270131 Prima Aprilyani Rambe
Thuaibah Abu Bakar
Hubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan:suatu kajian tinjauan kes di PT.Telkom,TBK dan PT.Indosat,TBK-Medan,Indonesia /
title Hubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan:suatu kajian tinjauan kes di PT.Telkom,TBK dan PT.Indosat,TBK-Medan,Indonesia /
title_full Hubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan:suatu kajian tinjauan kes di PT.Telkom,TBK dan PT.Indosat,TBK-Medan,Indonesia /
title_fullStr Hubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan:suatu kajian tinjauan kes di PT.Telkom,TBK dan PT.Indosat,TBK-Medan,Indonesia /
title_full_unstemmed Hubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan:suatu kajian tinjauan kes di PT.Telkom,TBK dan PT.Indosat,TBK-Medan,Indonesia /
title_short Hubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan:suatu kajian tinjauan kes di PT.Telkom,TBK dan PT.Indosat,TBK-Medan,Indonesia /
title_sort hubungan antara kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan suatu kajian tinjauan kes di pt telkom tbk dan pt indosat tbk medan indonesia
work_keys_str_mv AT 270131primaaprilyanirambe hubunganantarakepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatansuatukajiantinjauankesdipttelkomtbkdanptindosattbkmedanindonesia
AT thuaibahabubakar hubunganantarakepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatansuatukajiantinjauankesdipttelkomtbkdanptindosattbkmedanindonesia