Skip to content
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
Language
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced
Analisis terhadap jangkaan dan...
Cite this
Text this
Email this
Print
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Permanent link
Analisis terhadap jangkaan dan persepsi pelajar terhadap perkhidmatan kesihatan di pusat kesihatan pelajar /
Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009
Bibliographic Details
Main Authors:
392035 Faitdz Nadwah Nordin
,
Rohaizat Baharun, supervisor
,
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:
may
Published:
2009
Subjects:
Customer services
Consumer satisfaction
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Similar Items
Penambahbaikan proses dan pendokumentasian prosedur di Unit Pergigian, Pusat Kesihatan Pelajar, Hal Ehwal Pelajar, Universiti Kebangsaan Malaysia /
by: Ahmad Jusoh 380585
Published: (2000)
Penambahbaikan proses dan pendokumentasian prosedur di Unit Pergigian, Pusat Kesihatan Pelajar, Hal Ehwal Pelajar, Universiti Kebangsaan Malaysia [microfilm] /
by: Ahmad Jusoh
Published: (2000)
Tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan di pusat servis kereta /
by: 397102 Tan, Lee Khang, et al.
Published: (2008)
Kualiti perkhidmatan kesihatan Putra Medical Centre (PMC) dan hubungannya dengan kepuasan pelanggan dan positive word of mouth /
by: 315957 Umi Kalsum Mohd. Rodyi, et al.
Published: (2008)
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di Pusat Kesihatan Universiti Teknologi Malaysia Skudai Johor /
by: 290486 Anismariah Mahadi
Published: (2007)