Skip to content
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
Language
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced
Kajian terhadap kualiti perkhi...
Cite this
Text this
Email this
Print
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Permanent link
Kajian terhadap kualiti perkhidmatan melalui perspektif pelanggan di OCBC Bank, Seremban, Negeri Sembilan /
Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia,2008
Bibliographic Details
Main Authors:
398686 Mokhtar Ariff Mahmud
,
Melati Ahmad Anuar
,
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:
may
Published:
2008
Subjects:
Customer services
Service industries workers
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Similar Items
Kajian kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan Bank Simpanan Nasional, Jalan Rugayah, Batu Pahat, Johor /
by: 488724 Ng, Geok Kim, et al.
Published: (2008)
Kajian mengenai kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan di Hong Kong Bank, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai,Johor /
by: 397853 Chong, Hwa Jie, et al.
Published: (2008)
Kajian terhadap kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan di RHB Bank, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /
by: 396779 Chua, Bieu Wei, et al.
Published: (2008)
Kajian kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan Bank Simpanan Nasional, Jalan Rugayah, Batu Pahat, Johor [electronic resource] /
by: 488724 Ng, Geok Kim, et al.
Published: (2008)
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
by: Suhaili Khidzir, 1985-, et al.
Published: (2009)