Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputra Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia /
Masalah giliran menunggu merupakan masalah yang sering dihadapi oleh pihak industri dan juga pihak kerajaan. Kejayaan sesuatu orgnisasi adalah sangat bergantung kepada pemaksimuman penggunaan segala sumber yang ada. Setiap minit masa yang dibelanjakan oleh pekerja untuk menunggu sesuatu kerja dari...
Main Author: | 179658 Ruslan Lusi |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : UTM,
1995
|
Subjects: |
Similar Items
-
Hubungan di antara kualiti perkhidmatan dengan kepuasan pelanggan : satu kajian di Bank Bumiputra Commerce cawangan Universiti Teknologi Malaysia /
by: 283220 Mohamad Rizal Mohamad Isa
Published: (2007) -
Sistem pemberian perkhidmatan perbankan di dalam perubahan persekitaran dan pelanggan : kes kajian : Bank Bumiputra Commerce UTM /
by: Maimunah Sapri 485830
Published: (2000) -
Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia / [mikrofilem]
by: Farisharman Fauzi, et al.
Published: (1995) -
Kajian terhadap produk dan perkhidmatan yang di tawarkan oleh Bank Bumiputra Malaysia Berhad Cawangan UTM bagi memenuhi kehendak masyarakat Kampus UTM Skudai /
by: 309823 Norhisham Mat Isa
Published: (1998) -
Teori dan penggunaan simulasi dalam model sistem giliran pelanggan di sebuah bank di Kuala Lumpur /
by: 193290 Manimegalai M. Subramaniam
Published: (1996)