Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
    • Sámegiella
    • Монгол
Advanced
  • Penggunaan teknologi maklumat...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Penggunaan teknologi maklumat dan kesan terhadap mutu perkhidmatan di kaunter perkhidmatan Pos Malaysia Berhad Cawangan Skudai, Johor /

Penggunaan teknologi maklumat dan kesan terhadap mutu perkhidmatan di kaunter perkhidmatan Pos Malaysia Berhad Cawangan Skudai, Johor /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 240715 Herman Sirat
Format:
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Subjects:
Information technology
Customer services
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
    by: 377786 Maizura Abdul Isa
    Published: (2000)
  • Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter : kajian di AffinBank cawangan Johor Jaya, Johor Bahru /
    by: 439408 Nor Hidayu Rufie, et al.
    Published: (2008)
  • Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
    by: 455169 Mazidah Ibrahim
    Published: (1996)
  • Kajian keberkesanan pelaksanaan rangkaian perkhidmatan awam (PSN) di kaunter Pos Malaysia Berhad oleh Permodalan Nasional Berhad /
    by: 181603 Zahir Shah Omar
    Published: (1995)
  • Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
    by: 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar, et al.
    Published: (2006)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • Course Reserves
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs