Skip to content
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
Language
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced
Kajian tahap kepuasan pelangga...
Cite this
Text this
Email this
Print
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Permanent link
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya /
Thesis (Sarjana Sains (Pengurusan Aset dan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
Bibliographic Details
Main Authors:
Ismail Abdullah, 1960-
,
Hishamuddin Mohd. Ali, supervisor
,
Fakulti Kejuruteraan dan Harta Tanah
Format:
Language:
eng
Published:
2010
Subjects:
Consumer satisfaction
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Similar Items
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya [electronic resource] /
by: Ismail Abdullah, 1960-
Published: (2010)
Tahap kepuasan pelanggan terhadap pengurusan fasiliti di tempat kerja /
by: 305847 Mohd. Al Azmi Md. Nor, et al.
Published: (2009)
Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar /
by: 214138 Nurulhanah Mohd. Salim
Published: (2006)
Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar [compact disc] /
by: 214138 Nurulhanah Mohd. Salim
Published: (2006)
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap pengurusan fasiliti di bangunan pejabat bandaraya Johor Bahru /
by: 212798 Rajeswary Kalidass
Published: (2000)