Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /

Thesis (Sarjana Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009

Bibliographic Details
Main Authors: Suhaili Khidzir, 1985-, Huam, Hon Tat, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2009
Subjects:
_version_ 1826446279952039936
author Suhaili Khidzir, 1985-
Huam, Hon Tat, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Suhaili Khidzir, 1985-
Huam, Hon Tat, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Suhaili Khidzir, 1985-
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009
first_indexed 2024-03-05T10:54:41Z
format
id KOHA-OAI-TEST:448293
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T10:54:41Z
publishDate 2009
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4482932020-12-19T17:16:16ZKajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual / Suhaili Khidzir, 1985- Huam, Hon Tat, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2009mayThesis (Sarjana Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009Includes bibliographical referencesPRZSLConsumer satisfactionCustomer services
spellingShingle Consumer satisfaction
Customer services
Suhaili Khidzir, 1985-
Huam, Hon Tat, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
title Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
title_full Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
title_fullStr Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
title_full_unstemmed Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
title_short Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
title_sort kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
topic Consumer satisfaction
Customer services
work_keys_str_mv AT suhailikhidzir1985 kajiankepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatankauntermengikutmodelservqual
AT huamhontatsupervisor kajiankepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatankauntermengikutmodelservqual
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kajiankepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatankauntermengikutmodelservqual