Skip to content
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
Language
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced
Mengukur tahap kepuasan pelang...
Cite this
Text this
Email this
Print
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Permanent link
Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM) /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
Bibliographic Details
Main Authors:
505752 Nur Sabrina Sunar
,
Mohamed Fuad Ahmad
,
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:
may
Published:
2010
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Similar Items
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan ke atas perkhidmatan kaunter : kajian kes : Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
by: 282947 Zakiah Ibrahim, et al.
Published: (2007)
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
by: Suhaili Khidzir, 1985-, et al.
Published: (2009)
Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /
by: Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, author, et al.
Published: (2011)
Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
by: 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar, et al.
Published: (2006)
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter : kajian di AffinBank cawangan Johor Jaya, Johor Bahru /
by: 439408 Nor Hidayu Rufie, et al.
Published: (2008)