Skip to content
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
Language
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced
Mengukur kualiti perkhidmatan...
Cite this
Text this
Email this
Print
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Permanent link
Mengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
Bibliographic Details
Main Authors:
215393 Siti Hawa Aziz
,
Kamaruzzaman Abdul Rahim, supervisor
,
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:
may
Published:
2010
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Similar Items
Mengukur kualiti perkhidmatan di Pejabat Pos Malaysia cawangan Skudai, Johor dengan menggunakan model servqual /
by: Farhana Mohd. Razin, et al.
Published: (2008)
Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
by: Khairiah Osman, 1988- author, et al.
Published: (2011)
Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
by: Khairiah Osman, 1988- author, et al.
Published: (2011)
Aplikasi servqual dalam mengukur tahap kualiti perkhidmatan pengurusan koleksi PSZ /
by: Hazirah Mohd Hassin 639381, et al.
Published: (2012)
Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM) /
by: 505752 Nur Sabrina Sunar, et al.
Published: (2010)