Mengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010

Bibliographic Details
Main Authors: 215393 Siti Hawa Aziz, Kamaruzzaman Abdul Rahim, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2010
_version_ 1796738857457156096
author 215393 Siti Hawa Aziz
Kamaruzzaman Abdul Rahim, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 215393 Siti Hawa Aziz
Kamaruzzaman Abdul Rahim, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 215393 Siti Hawa Aziz
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
first_indexed 2024-03-05T11:07:58Z
format
id KOHA-OAI-TEST:452720
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:07:58Z
publishDate 2010
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4527202020-12-19T17:16:28ZMengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor / 215393 Siti Hawa Aziz Kamaruzzaman Abdul Rahim, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2010mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010Includes bibliographical referencesAHIBSL
spellingShingle 215393 Siti Hawa Aziz
Kamaruzzaman Abdul Rahim, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Mengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor /
title Mengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor /
title_full Mengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor /
title_fullStr Mengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor /
title_full_unstemmed Mengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor /
title_short Mengukur kualiti perkhidmatan : kajian kes ke atas pejabat kolej perdana, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai, Johor /
title_sort mengukur kualiti perkhidmatan kajian kes ke atas pejabat kolej perdana universiti teknologi malaysia utm skudai johor
work_keys_str_mv AT 215393sitihawaaziz mengukurkualitiperkhidmatankajiankeskeataspejabatkolejperdanauniversititeknologimalaysiautmskudaijohor
AT kamaruzzamanabdulrahimsupervisor mengukurkualitiperkhidmatankajiankeskeataspejabatkolejperdanauniversititeknologimalaysiautmskudaijohor
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia mengukurkualitiperkhidmatankajiankeskeataspejabatkolejperdanauniversititeknologimalaysiautmskudaijohor